Facebook

álmok, kicsit másképp.

2013.11.25. 07:05 Zabhegyezo

úton a kettős állampolgárság felé.

jóság van, mert napok kérdése és állampolgárává avat Magyarország. nemcsak, hogy örülök, egyenesen transzban vagyok, mióta közölték a "jó hírt". előtte természetesen felvilágosításra invitáltak, gondolom, felsorolják a jogaimat, mert Magyarországon nem divat a kucsmás népi viselet pásztorbottal és az utcán köpés sem.

images_2.jpgelindultam tehát a győri Anyakönyvi Hivatalba, hogy megtudjak mindent az eskütételről és annak ceremóniás körülményeiről. büszkén viseltem sárga síkabátomat, a magas szárú túrabakancsot, s a fülre hajtható sapkámat, úgy ballagtam úticélom irányába. hatalmas bőröndöt húztam magam után, telepakolva óriás Milka csokikkal, s ezekből egy félig lehámozottat már a kezemben is tartottam, s számban már ott pattogott a pezsgő, ropogott a bonibon. ugyanazon kezemben, melyből harapva fogyasztottam a csokit, lobogott egy majdnem egyméteres román zászló. mindenképp jelezni szerettem volna, milyen állampolgárság mellé kívánom a magyart.

naná, hogy vigyorogva ébredtem...

Flag-Pins-Hungary-Romania.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbetusalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr465654688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása