álmok, kicsit másképp.

2013.05.31. 09:22 Zabhegyezo

Lukács Laci egyeurós gatyája

bár nem vagyok fanatikus Tankcsapda rajongó, s Lukács Laci sem a kedvenc zenészem a színpadon hullámozva lobogó hajával, mégis van bennük valami szerethető, nem véletlen ők az ország egyik legnagyobb zenekara, ha nem a legnagyobb. házi feladatként kellett volna meghallgatnom egy albumukat, de elfelejtettem, ezért álmomban kissé furdalt a lelkiismeretem, s a következőket hoztam össze:

60908.jpgegy kisebb tornaterem-szerű épületben sétáltam a káosz közepén, s nézelődtem a halomba rakott ruhák és kacatok között, amikor késztetést éreztem, hogy egy színes halomnál megálljak és beletúrjak. rikító színes-kockás ingek voltak egy kupacba rakva, de akadt köztük szauna öv is, sőt még karóra is. felemeltem az egyik narancssárga inget, s rácsodálkoztam, mennyire túl van mintázva. hawaii-on rámszólnának, hogy ne feltűnősködjek már vele, de azért csak meg akartam venni. felemeltem, körülnéztem, hogy kinek kellene már ezt kifizetni, de nem figyelt rám senki. tovább túrtam a kupacban, és találtam még másik két inget is, amit karomra hajtottam, s magaménak éreztem. ahogyan a ruhakupac aljára értem, kemény dolgok kerültek a kezembe. ilyen például a cintányér, reflektor, rózsaszín gitárhúr és egy alsógatya. hosszú ideig nem kívántam hozzápiszkálni, inkább elvoltam a hangszerdarabokkal, de aztán mégis érdeklődni kezdtem iránta. anyagában koponyás mintájú darab volt kissé elnyúlt gumival a derekán, aminek hátuljára, a fenékvágatba illeszkedő varrásra volt írva, hogy Lukács Laci gatyája. ekkorra már maga Laci is a kupacba került és az ő lazaságával felém bökte, hogy egy euro minden darab bébi. 

én felöleltem a tetszetős darabokat, átnyújtottam a pénzt a művész úrnak, s egy rázkódással az ágyam peremén felébredtem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbetusalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr415337059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása