Facebook

álmok, kicsit másképp.

2013.11.25. 08:12 Zabhegyezo

zugevés az iskolapadban.

mondom ismét, hogy adategyeztetés céljából kell megjelennem az Anyakönyvi Hivatalban, így mára virradóra minden álombéli gondolatom erről szól. hatalmas köteg papírral és a buletinemmel róttam le tiszteletemet...

letöltés_1.jpgegykori gimnáziumom biológia termében. nagy zabásként már reggel korán gondoskodtam a betenni valóról, ezért rögtön két hot-dogot vásároltam az utcai árustól. tenyerembe fektettem őket, s jó messze tartottam magamtól, ne rám csöpögjön a kecsap és a mustár. beültem a koponyákkal díszített terembe, a leghátsó padba. megérkezett volt irodalom tanárnőm, nála is volt egy köteg papír, ugyanolyan mint nálam. leült a katedrához és kérdezni kezdett, elvégre egyeztetünk. kiderítette anyám s apám nevét, pipált a saját lapján, ha egyezett, így haladtunk tovább. pokolian untam, hogy bújnom kellett a lapomat, s bólogatnom az adataimra, így gondoltam, összekötöm a kellemest a hasznossal. kicsúsztattam a padból egy bőmustáros hot-dogot, s beleharaptam durván. csuklóig lett mustáros a kezem, s fülig a fejem. elfogyasztottam egyik táplálékom éppen, amikor fordítani kellett volna a következő oldalra, de ugye én nyakig vagyok a kecsap-mustár elegyében. odaszóltam a tanárnőnek, hogy lenne-e olyan kedves, hogy idejön és fordít nekem is, mert sajnos halaszthatatlan dolgom van, én nem tudok. mikor meglátta, hogy kétrét görnyedve cuppanok rá időnként a hot-dogomra, elszörnyedt, s meg is sajnált, majd közölte, hogy már nem kell elbújnom előle, mint gimnazista koromban, ha enni akarok az iskolapadban. nyugodtan ehetek előtte is, s nem bánná, ha adnék neki is.

kicsit nyammogva ébredtem...

307861.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbetusalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr305654716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása