álmok, kicsit másképp.

2013.11.06. 09:40 Zabhegyezo

fürdőkáddal Szárhegyre.

egy napsütéses szombaton aláírás gyakorlás helyett kitaláltuk, hogy elmegyünk Szárhegyre, megnézzük a Lázár kastélyt, s gyönyörködünk a szoborkertben. autó hiányában, vonathoz folyamodtunk, mert a buszok is csak szökő évente járnak, szombaton még szökőévbe se. Romániában napi 3 vonat elég egy vonalon, nem pazarolnak óránkénti járatokkal, úgyhogy ezt én továbbálmodtam.

282563_1253275149_320x240.jpgmennénk délelőtt Szárhegyre, de nincs mivel. stoppolni köd van, gyalog messze van. hátramentem a fásszínbe, megkerestem a kicsi szekeret, s azt onnan kihúztam készenlétbe. fogtam egy rozsdás fürdőkádat, ami csak úgy van nekünk bármikor, ha kéred, s felvonszoltam a szekérre. ahogy ott csücsült köpcös aljával megfúrtam-faragtam kicsit, rádobtam két tengelyt, felszereltem két kereket, gondosan olyan távolságra elhelyezve egymástól, amilyen a sínek szélessége, s útra készen álltam. kicsi szekérrel lecaplattunk a vasútállomásra, a fürdőkádat a sínekre helyeztük, s beleültünk. hamar rájöttünk, hogy ez nem fog magától kilőni, el kell valahogyan indítani. nem bonyolítottuk túl, kicsipárom megtolta a kádba ülő énemet, kellő sebességnél mögém ugrott, s száguldottunk Szárhegyre. megtettük tisztes látogatásunkat a kastélynál, addig a kerekes kád várt az állomáson. visszafele hasonlóképp "vonatoztunk", megérkezvén, kis szekérrel hazahúztuk. bárkinek kölcsönadnám szívesen, de...

sajnos felébredtem.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbetusalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr825617655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása