álmok, kicsit másképp.

2013.09.28. 09:08 Zabhegyezo

a dalszöveges sapka.

van egy bakelitgyűjtő párom nekem, s valószínű a folyamatos lemezszaporulat hozta az álmot:


images.jpgakció volt a kiadónál. kétféle csomagban lehetett rendelni a lemezeket. bakelitet külön, vagy a hozzá tartozó cédével. ha az utóbbit választottad, ajándékba kaptál egy dalszöveggel teleírt sapkát is. naná, hogy az utóbbit választottuk minden esetben. alig vártam, megérkezzen a kis csomag, feltessem a dalszöveges sapkát, de kudarcba fulladt a vágyam. nem engedte az én kicsipárom, hogy hozzányúljak a sapkához. szerinte kopik, ne használjuk. megértettem, elcsomagoltuk, nem használtuk. ám egy alkalommal az éjszaka közepén érkeztem haza, óvatosan nyitottam be a hálóba, hogy ne ébresszem fel az alvó emberem, amikor megláttam, hogy ő egy dalszöveges sapkában alszik...

vegyes érzésekkel ébredtem, majd megnyugodtam, hogy nem volt a fején sapka.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbetusalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr905537718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása