Facebook

álmok, kicsit másképp.

2013.09.19. 08:23 Zabhegyezo

a kontaktlencse-invázió.

ránéztem KicsiPárom kontaktlencsétől könnyező szemére, s elborzadtam, hogy milyen kényelmetlen is lehet az, hogy feszt nyomja a szemét egy ilyen gumilófaszka, s aztán nekiláttam sebesen álmodni.

images (4).jpgfekszem hanyatt, a hatalmas és nehéz paplan nyomja mellkasomat, s én nagyon mereven tartom fejszerkezetemet a párnán. nyitott szemeimet maximálisan kifeszítve, pislogás nélkül őrzöm fejemen, s átadom őket a kontaktlencséknek. bal szememtől a jobb felé haladva katonás rendben cuppognak a látáserősítő szerkezetek egyik golyómról a másikra, majd le a párnára. nemcsak átlátszó sima gumilófaszkák voltak ám, akadt köztük partilencse is bőven. láttam a plafont rózsaszínben, türkizkékben, neonzöldben, s kakabarnában is egy-egy másodpercre, aztán cuppogtak is tovább az emlékezetes hangjukkal. 

ébredés után is feküdtem még egy ideig meredten, s pislogtam, hátha látnám újra a színes plafont, de csak az a szúrós fájdalom maradt a kiszáradt szemgolyók miatt.

szines-kontaktlencse.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbetusalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr55523194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása