álmok, kicsit másképp.

2013.07.03. 07:28 Zabhegyezo

hogy repültem aláírás nélkül?!

meg lettem interjúvolva, szó volt itt könyvkiadásról, nagy álmokról, s a mögötte lappangó kilátástalanságról. még elalvás előtt is megjegyeztem, kezemben tartva Merényi Krisztián novelláskötetét, hogy majd az én könyvem is ilyen lesz: kemény borítós, normálisan megszerkesztett, formás kis gyűjtemény, amit az ember szívesen tart kezében, nem esik szét. valahogy így aludtam magam alá gondolataimat.

f00002205.jpegővárosi kultúrotthon hatalmas terme előtt tolongok egy számomra ismeretlen író frissen piacra dobott könyvével és vad izgalommal lesem az ajtót, mikor ronthatok a nézőtérre sms-eket gyártok egy bent lévő volt kollégámnak, aki a színpadi előkészületeknél fontoskodik, tehát az írók körül forog. sajnos üzeneteimre válasz nem érkezik, ezért tovább toporgok az ajtóban. 

egyszer csak kitárul a hatalmas dupla kapu, a tömeg befele tolong. sikerül helyet foglalnom a jobb szélen, egy másfél lábú strandszéken. a könyvbemutató elkezdődik és én is akcióba lépek. közönséget meghökkentő mozdulattal pattanok fel ingoványos ülőszerkezetemről és elindulok a színpad felé. célba vettem a lépcsőket, s néhány mozdulattal már az írók között termettem, kiabálva, hogy "mélyen tisztelt író uram, legyen kedves dedikálni a könyvet!" amint ezt kiejtettem számon, már vonszolt is le a pódiumról egy medve nagyságú férfiállat, s visszaraktak a strandszékre. néhány mély levegőnyi szünet után az író uraságok folytatták a könyvbemutatót, én pedig már a következő támadáson gondolkodtam. nem töprengtem sokáig, alig sikerült néhány mondaton túl lenniük, én már ismét úton voltam a nagy emberek felé. ezúttal a színpad előtt páros lábbal dobbantva, kenguru minőségű ugrással termettem a célzott személy előtt, s kiáltottam újra a képébe, hogy "mélyen tisztelt író uram, legyen kedves dedikálni a könyvet!" ugyanazon medveemberek repítettek vissza székemre, s én lihegve ugyan, de már a következő terven gondolkoztam. tudtam, hogy erőben jobbak nálam az írókat védők, ezért eszemmel kell elérnem célomat. így kiáltottam tehát a közönségből a színpad felé, nagyra becsült alkotóim felé, hogy "mélyen tisztelt író uram, legyen kedves dedikálni a könyvet! de látja, nem engednek oda, ezért tegye meg, hogy lejön hozzám és átnyújtja monogramját!" 

ekkor vezettek ki a teremből.

... s ébredtem rúgkapálva. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbetusalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr185388773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása