álmok, kicsit másképp.

2013.09.09. 07:04 Zabhegyezo

hajvágás fogászaton.

van az az esztelenség, amire már én sem tudok magyarázatot adni. így maradnak el az előzmények ezen álmom elől.

club_3125407_1295118933259.jpg

komoly megpróbáltatással indult az álombéli cselekvés, hiszen egy több ezer főtől terhelt templomon kellett átverekedni magamat. miután végigvonultam az imádkozni felsorakozottak előtt, s mindenki kedvére megbámulhatott, megérkeztem a hátsó ajtóhoz, ami aktuális szállásomként szolgáló szobámra nyílt. kezem a kilincsen, lépnék be a kolostori helyiségbe, amikor észreveszem, hogy az egyik első fogam kiesett épp. markomba fogom, s elindulok egy fogászatra, hogy visszarakassam. csodával határos módon a papi lakom folytatásában egy fogászat volt. bekopogtam, mutattam markomban hozott fogamat, s kértem annak visszahelyezését, becsületszavamra hagyatkozva, hogy később behozom az árát, ugyanis otthon maradt a pénzem. kedves nő beinvitál, leültet egy székbe és megnyugtat, hogy nem probléma a pénzhiány. beülök a fogászati székbe, tátom nagyra a számat, nyújtom a fogamat, de a fogdoki gépet hoz és levágja a hajamat. ott ülök tátott szájjal, ő pedig a fejem tetején elölről hátra fele haladva egyenletesen tolja le a hajamat nullásra. két oldalt meghagyta a bő kétcentis tollazatomat, s felzselézte. 

szóval ott álltam fogatlanul, de legalább a hajam is gáz volt (már, ami maradt).

persze, hogy a fogamat kerestem ébredéskor. mindenki maradjon nyugodt, megvolt. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbetusalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr955499961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása