álmok, kicsit másképp.

2013.07.23. 08:47 Zabhegyezo

piros pettyes politikus-etetés.

nem tudom, hogy a balatoni strandolás eredménye-e vagy simán csak a rosszaság ütött ki rajtam, de megteltem dudorokkal. a nyakamat ellepték a láthatatlan pöttyök, amik néha viszketnek. ezeken gondolkodtam elalvás előtt, hogy mi a nyavalya fog kifejlődni belőlük. vajon himlő? esetleg krémtúladagolás? vagy csak le akar esni a fejem? megálmodtam:

240028_piros_pont.jpgfürödtem a tömbház előtti medencében (fogalmam sincs, hogy került oda), s Ági néni férfias hangját hallgatva egyengettem magamon az égszínkék fürdőruhát, amikor felfedeztem a pettyeket. megvakartam a dimbes-dombos bőrfelületem, s ahol a kezem eljárt, piros pettyek cuppantak rá a bőrömre. élveztem a folyamatot, tovább kapargattam magamat, míg meg nem telt a még vizes habtestem ezekkel a csúfságokkal. azon nyomban eldöntöttem, hogy ez himlő, ráadásul rózsás. vagy rózsa, vagy milyen. kifele tartottam a medencéből, amikor egy limuzin állt meg mellettem. kiszállt belőle Hargita Megye Tanácsának elnöke, s bejelentette, hogy ebédet kér. nakérlek! nehéz egy ilyen helyzetben okosnak lenni! átfutottam fejben a hűtő tartalmát, nem bizonyult elégnek a fagyasztott franciasaláta a gyümölcslekvárral, ezért nagyon gyorsan elkezdtem aggódni, hogyan oldjam meg a problémát. a politikus urat leültettem az ebédlőasztalhoz, s elindultam a szekrény felé, hogy felvegyek valamit a vizes fürdőruha helyett. a probléma a pöttyökkel volt, gyerekkoromból tudom, hogy a rózsahimlőre piros ruhát kell felvenni, hogy kihúzza az összes pöttyöt a bőrből. piros nadrág hiányában előakaptam a párom vörös boxeralsóját, s magamra öltöttem. nem volt idpm azzal foglalkozni, hogy elől furcsán dudorodik a nagy üresség pénisz hiányában, inkább magamra kaptam a nagy kapucnis blúzomat, s taroltam a konyha felé. odakint az ebédlőben már két politikus ült az asztalnál és előttük egy-egy lekváros üveggel társalogtak Hargita megye problémáiról. miután megláttam, hogy mutató ujjukkal mártogatják ki a gyümölcsöket, s a szerződések fölött szopogatják le, megnyugodva felültem a mosogatókagylóra, s vakarózva onnan néztem tovább őket.

persze, hogy vakarózva ébredtem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbetusalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr465419700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása