álmok, kicsit másképp.

2013.06.11. 07:55 Zabhegyezo

az árvíz-koncertfelvétel

kiszélesedett érdeklődésem a zene irányába, számomra ismeretlen metal-bandák lemezeit hallgatom, koncertfelvételekkel bővítem tudástáramat és megfontoltam tolok be egy cédét a takarításhoz is.

2013-06-06 13.01.20.jpgmegeredt a Duna-pataka, dönti és mossa a rekordokat, háromegészkettő megapixellel katasztrófa-turistáskodtam a folyók városában és a média is ráerősített a problémára, így álmomban sem hagyott a víz nyugodni.

ülök tehát a kanapén törökülésben, a hifi magába szippantja a frissen vásárolt koncertfelvételt, én pedig bambán meredek a tévére, nagyon várva a HD műsort. a mellém készített hatalmas tál chipset merem a számba és egyre csak a tévére figyelek. a halk csobogás percek óta hallatszik, míg a képernyő csak később kezdte el mutatni a hömpölygő kakaóskávé-színű folyót. árgus szemekkel figyeltem tehát, várva a csodára, hogy hátha történik valami. gondolok ilyesmire, hogy leszakad egy-két híd, elnyom néhány gátat, de semmi. a sárlé csak hömpölygött, hangja meg továbbra is csak a csobogás volt. vártam valami vadmetalt, számítottam némi műsorra a chips mellé, de az is hiába fogyott el. közel másfél órán át ültem görcsbe meredt pózban és néztem a hömpölygő vizet, amikor az ellepte a kanapémat.

...behúztam kezem-lábam a paplan alá, nehogy elázzon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbetusalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr645354985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása